بانک مقالات انگلیسی 2021 با ترجمه

مرجع دانلود رایگان مقالات انگلیسی جدید سال 2021 با ترجمه فارسی از نشریات ISI

بانک مقالات انگلیسی 2021 با ترجمه

مرجع دانلود رایگان مقالات انگلیسی جدید سال 2021 با ترجمه فارسی از نشریات ISI

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

عنوان فارسی مقاله:نوآوری فناوری بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی در عصر کلان داده ها

 

برای دانلود ترجمه مقاله اینجا کلیک کنید

 

 

عنوان انگلیسی مقاله:Agricultural products intelligent marketing technology innovation in big data era

مجله/کنفرانس:علوم کامپیوتر پروسدیا - Procedia Computer Science

رشته های تحصیلی مرتبط:کشاورزی

گرایش های تحصیلی مرتبط:بازاریابی محصولات کشاورزی، سیاست و توسعه کشاورزی

کلمات کلیدی فارسی:فناوری کلان داده، محصولات کشاورزی، بازاریابی هوشمند

کلمات کلیدی انگلیسی:Big data technology - Agricultural products - Intelligent marketing

نوع نگارش مقاله:مقاله پژوهشی (Research Article)

شناسه دیجیتال (DOI):https://doi.org/10.1016/j.procs.2021.02.110

دانشگاه:گروه اطلاعات الکترونیکی، پلی تکنیک گوانگدونگ، فوشان گوانگدونگ، چین

ناشر:الزویر - Elsevier

نوع ارائه مقاله:ژورنال

نوع مقاله:ISI

سال انتشار مقاله:2021

ایمپکت فاکتور:2.094 در سال 2020

شاخص H_index:76 در سال 2021

شاخص SJR:0.334 در سال 2020

شناسه ISSN:1877-0509

صفحات مقاله انگلیسی:7

صفحات ترجمه فارسی:12 (1 صفحه رفرنس انگلیسی)

فرمت مقاله انگلیسی:pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش

فرمت ترجمه فارسی:pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش

مشخصات ترجمه:تایپ شده با فونت B Nazanin 14

ترجمه شده از:انگلیسی به فارسی

وضعیت ترجمه:ترجمه شده و آماده دانلود

آیا این مقاله بیس است:خیر

آیا این مقاله مدل مفهومی دارد:ندارد

آیا این مقاله پرسشنامه دارد:ندارد

آیا این مقاله متغیر دارد:ندارد

آیا منابع داخل متن درج یا ترجمه شده است:بله

آیا توضیحات زیر تصاویر و جداول ترجمه شده است:بله

آیا متون داخل تصاویر و جداول ترجمه شده است:بله

کد محصول:11846

رفرنس:دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله

رفرنس در ترجمه:در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است

ضمیمه:ندارد

ترجمه فارسی فهرست مطالب

چکیده 

 

1. متن اصلی

 

2. مسائل مربوط به بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی

 

۳. نوآوری فناوری کلان داده ها در بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی

 

3. 1. فناوری بازاریابی هوشمند جمع آوری کلان داده های محصولات کشاورزی  

 

3. 2. فناوری ذخیره کلان داده  برای بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی

 

3. 3. فناوری تجزیه و تحلیل کلان داده ها برای بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی

 

3. 4. ساخت مرکز کلان داده ها برای بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی

 

3. 5. ساخت محصولات کشاورزی، یک بستر خدمات عمومی اطلاعات بازاریابی هوشمند

 

4. کاربرد سه فناوری کلان داده در محصولات کشاورزی بازاریابی هوشمند

 

4. 1. تقسیم ‌بندی بازار با فناوری کلان داده ها

 

4. 2. بازار هدف را با فناوری کلان داده ها انتخاب کنید

 

4. 3. موقعیت یابی بازار با فناوری کلان داده ها 

 

4. 4. استفاده از فناوری کلان داده ها برای پیاده سازی بازاریابی هوشمند

 

5. نتیجه گیری

 

تقدیر و تشکر

 

منابع

فهرست انگلیسی مطالب

Abstract

 

1. Main text

 

2. Existing problems of intelligent marketing of agricultural products

 

3. Innovation of big data technology in intelligent marketing of agricultural products

 

3.1. Big data acquisition technology of agricultural products intelligent marketing

 

3.2. Big data storage technology for intelligent marketing of agricultural products

 

3.3. Big data analysis technology for intelligent marketing of agricultural products

 

3.4. Construction of the big data center for intelligent marketing of agricultural products

 

3.5. Construction of agricultural products a intelligent marketing information public service platform

 

4. Construction of agricultural products a intelligent marketing information public service platform

 

4.1. Market segmentation by big data technology

 

4.2. Select the target market with big data technology

 

4.3. Positioning the market with big data technology

 

4.4. Using big data technology to implement intelligent marketing

 

5. Conclusion

 

References

نمونه ترجمه فارسی مقاله

چکیده 

 

استفاده از فناوری کلان داده ها برای بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی، روند تولید محصول کشاورزی و خدمات اطلاعات بازاریابی و همچنین معیاری مهم برای بهبود درآمد کشاورزان و فقر زدایی هدفمند می باشد. پس از تجزیه و تحلیل مشکلات موجود در بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی در عصر کلان داده ها، این مقاله شیوه نوآوری فناوری بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی را در عصر کلان داده های مجموعه، ذخیره سازی و تجزیه و تحلیل فناوری کلان داده های بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی، ساخت مرکز کلان داده های بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی و ساخت بستر عمومی هوشمند خدمات اطلاعات بازاریابی محصولات کشاورزی که ممکن است در بازاریابی استفاده شود را ارائه می کند.

 

5. نتیجه گیری

 

     با توسعه سریع نسل جدید فناوری اطلاعات ارائه ‌شده با فناوری کلان داده ها، بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی مبتنی بر فناورری کلان داده ها، روند توسعه محصولات کشاورزی و خدمات اطلاعاتی بازاریابی خواهد بود. با توجه به مشکلات موجود در بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی در عصر کلان داده ها، مقاله حاضر حالت نوآوری فناوری بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی را از پنج منظر مطرح می کند: جمع ‌آوری، ذخیره سازی و تجزیه و تحلیل فناوری محصولات کشاورزی، مرکز کلان داده ‌های بازاریابی و ایجاد بستر عمومی محصولات کشاورزی هوشمند خدمات اطلاعاتی بازاریابی که به طور مستقیم به شهر یونفو اعمال می ‌شود، یعنی جایی که نویسنده برای دستیابی به ارتباط بلادرنگ بین کشاورزان خرد و شرکت کنندگان و فعالان بازار کشاورزی خرد حضور دارد، درآمد کشاورزان را افزایش می دهد و آنها را به نتایج خاصی دست پیدا می کند. هرچند، با توسعه مستمر و پیشرفت نسل جدید فناوری اطلاعات و عصر اینترنت همراه، در آینده تحقیقات بیشتری در زمینه بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی مورد نیاز است. 

نمونه متن انگلیسی مقاله

Abstract

 

Applying big data technology to intelligent marketing of agricultural products is the development trend of agricultural product production and marketing information service, and is an important measure to improve farmers' income and realize targeted poverty alleviation. After analyzing the existing problems of intelligent marketing of agricultural products in the era of big data, this paper constructs the innovation mode of intelligent marketing technology of agricultural products in the era of big data from the collection, storage and analysis technology of big data of intelligent marketing of agricultural products, the construction of the big data center of intelligent marketing of agricultural products and the construction of the public platform of intelligent marketing information service of agricultural products Can be applied in marketing.

 

5. Conclusion

 

With the rapid development of the new generation of information technology represented by big data technology, intelligent marketing of agricultural products based on big data technology will be the development trend of agricultural product production and marketing information service. In view of the existing problems of intelligent marketing of agricultural products in the era of big data, this paper puts forward the innovation mode of intelligent marketing technology of agricultural products from five aspects: the collection, storage and analysis technology of agricultural products intelligent marketing big data center and the construction of public platform of agricultural products intelligent marketing information service, which is directly applied to Yunfu City where the author is located To achieve real-time linkage between small farmers and agricultural market participants, increase farmers' income, and achieve certain results. However, with the continuous development and progress of the new generation of information technology and mobile Internet era, in the future, further research can be carried out in the field of intelligent marketing of agricultural products.

 

 

برای دانلود ترجمه مقاله اینجا کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی